Bestel problemen

 

Betaalproblemen met bijvoorbeeld Ideal komen regelmatig voor. Dit ligt meestal aan je bank die op het moment van de transactie niet bereikbaar is. Probeer het dan later nog eens of betaal op een andere wijze. Het komt wel eens voor dat je niet verder komt met uw bestelling. Je krijgt een foutmelding of kunt niet verder klikken in het bestel proces. Meestal is er dan een conflict ontstaan met je computer. Je kunt proberen om de computer opnieuw op te starten en vervolgens de bestelling nog een keer te plaatsen. Lukt dit niet, probeer  het indien mogelijk op een andere computer en liefst een computer die je thuis hebt staan, bedrijfscomputers zijn soms geblokkeerd voor bestellingen. Mobiele telefoons kunnen soms problemen geven met name de Iphone. Probeer het op een pc.


Hierbij tips op de problemen te verhelpen:

Maak je browser geschiedenis leeg door op F5 te drukken. Hierdoor kunnen oude pagina's van onze website niet meer worden weergeven.
Zorg ervoor dat je de laatste software updates hebt op je computer.
Zet de firewall even uit.
Sommige bedrijven stellen hun firewall zo in dat je vanaf de werkplek geen bestellingen kunt doen. Maak de bestelling dan vanuit huis.